Hoe kan ik een foto opslaan in een html bestand ?

Enkele achtergronden van een email adres kan alleen geopend worden in een html of htm bestand.
Dat is een achtergrond die ik wil verzenden.
Maar als ik een foto maak en opsla sla ik hem automatisch op in een jpeg bestand, en kan ik hem niet als achtergrond gebruiken van mijn e mail.
Wat moet ik doen.
graag wel simpele antwoorden omdat lezen moeilijk is voor mij, ik ben nl pools

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Als je de foto opslaat, staat er naast jpeg een pijl dan kan je kiezen voor een ander bestandsformaat.
Het is eventueel mogelijk dat je die foto niet in een ander bestandsformaat kan opslaan.
Succes

ps je nederlands is prima getypt hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je verwisselt twee dingen denk ik:
- HTML-opmaak van een e-mail
- HTML-afbeeldingen

Het eerste is namelijk een opmaak die het mogelijk maakt om afbeeldingen en teksteffecten (kleurtjes bijvoorbeeld) te gebruiken in je mailtjes. De andere optie is "platte tekst" waarbij je dus eigenlijk alleen letters ziet en verder geen effecten of afbeeldingen.

Het tweede is denk ik niet van toepassing. In ieder geval niet op jouw e-mailprogramma.

Als je even vermeldt welk mailprogramma je gebruikt dan kan ik kort en simpel uitleggen hoe je een afbeelding als achtergrond gebruikt in een e-mail. Waarbij je dan gebruik maakt van HTML-opmaak.

Eenvoudig Nederlands is het misschien niet maar ik hoop dat je eruit komt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hotmail gebruikt zou er boven je mail een paar files moeten staan waar onder de foto. Daar kan je hem simpel weg opslaan door op te clicken.