Hoe kan ik een flash menu op mijn tel. zetten. En wat is een SWF-file?

Heb op internet een site gevonden waar je de menu van je telefoon kan veranderen (sony ericsson W995) van een normale (standaard menu) naar een flash menu. En je hebt daar een swf-file voor nodig. Nu is mijn vraag: Hoe doe ik dat en wat voor programma's heb ik ervoor nodig. Kan iemand me dit stap voor stap uitleggen? Heb op internet gezocht maar is niet de uitleg die ik nodig heb.

Graag jullie reactie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bekijk de video. Bij de bron vind je diverse menu's.

Een SWF-file is een bestand met daarin het Flash menu.

Wees voorzichtig en zorg voor een goede back-up van je smsjes, contacten en andere bestanden.

Succes.