is er ook een site "goeievraag" voor de wereld ?

De meeste vragen zal wel in het Nederlands kunnen worden beantwoord maar ik heb er nu eentje die ik graag aan de hele wereld wil stellen.

capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel mensen ga je in dienst nemen om alle antwoorden voor je te lezen?
capthavoc
13 jaar geleden
lol internet is toch zo leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn om te lezen dat er nog iemand lol aan GV beleefd!
Een plus daarvoor. Minachting voor al die anonieme minkukels die deze site naar de knoppen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kon ik je maar een plus geven Conan! Helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks voor je support deirdre! Is me meer waard dan een plus!!

Het beste antwoord

Er is deze website: http://answers.yahoo.com/
Volgens mij hetzelfde als goeievraag.nl, maar dan in het engels, voor de hele wereld dus.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat dat een probleem wordt, in hoeveel talen wil je die vraag stellen?
Dus nee, ik denk niet dat die er is
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
nou ja een engels talig site is voldoende denk ik