Iets van Apple, waarschijnlijk doordat je iets anders van Apple hebt geinstalleerd en dit perongeluk hebt meegekregen. Als je een programma gebruikt dat probeert alle software op je PC te updaten kan dit wel eens meekomen omdat het programma dit niet uitzet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Gewoon naar Start > Configuratescherm > Software > Bonjour en dan verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan heb je software van Apple geinstalleerd. (Itunes of zo). Het kan geen kwaad. Het is een hulpprogrammaatje dat nieuwe apparaten ontdekt als je ze aansluit.
Als je er definitief van af wilt, voer dan uit wat er in de link staat:
escape
13 jaar geleden
je hebt inderdaad quicktime of itunes op je pc gezet
als je geen ipod of andere mp3 spler achtige dingen hebt mag je het weigeren maar ook toestaan zal geen probleem zijn
capthavoc