Wat kan er aan de hand zijn met mijn laptop?

Het gebeurt mij bijna dagelijks dat ik lekker muziek loop te luisteren via Windows Mediaplayer en dat hij er opeens spontaan mee stopt. dan probeer je nog een keer dezelfde map muziek op te starten, maar dan krijg je alsmaar rode kruisjes voor de namen van de liedjes, dat ze het dus niet doen. Op dat moment doet ook het geluid op youtube het niet, al loopt een filmpje wel. het ligt niet aan mijn boxen, want die zijn goed aangesloten en doen het dan bijvoorbeeld nog wel op mijn Mp4-player.

Is er iets aan de hand met mijn software of misschien zelfs zijn hardware? De laptop is dit jaar nog gekocht... een HP.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
liedjes staan gewoon op harde schijf..

Antwoorden (3)

Je zou het beste effe de helpdesk van Hp kunnen bellen want je hebt nog garantie. mocht er iets mis zijn kunnen zij je helpen, zelf heb ik ook een laptop van Hp maar ik gebruik I tunes omdat ik die Windows Media Player niet zo zie zitten...p.s. Hp geeft prima service mocht er wat mis zijn met je laptop heb het zelf ervaren met me vaste computer die ook van Hp is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar, heb geen problemen met muziek afspelen op windows media player. Probeer eens een andere media player bijvoorbeeld vlc. Misschien helpt het. Het kan ook zijn dat uw muziek beschadigd is of het kan ook dat er spam aanwezig is, windows media player probeert dit te vermijden en gaat dan automatisch naar het volgende liedje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Winamp, VLC Player of iTunes eens. Lijkt me iets wat aan WMP ligt (gebeurd gelukkig wel vaker...)