als een computerspel een te groot bestand is om op een cd te branden kan je hem dan op een usb stick zetten en zo ja hoe dan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

maak er een iso bestand van, zet hem op een externe harde schijf.. en gebruik het programma deamon tools om het vanaf je ehdd af te spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als een programma te groot is voor een cd (meer als 650 mb) dan kun je hem branden op DVD (4,5 GB) of kopieren naar USB stick.

Voor het branden van een cd of dvd heb je een brand programma nodig, voor het kopieren naar USB stick kunt u gewoon windows verkenner gebruiken.

Dan het programma selecteren en naar de USB stick slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal je wel moeten kijken of je USB stick wel genoeg ruimte heeft om het spel op op te slaan.

En ik denk dat het bij jou om een illegale gedownloade versie van een spel gaat, wat bestaat uit meerdere bestandjes (als deze afkomstig zijn van Torrents)

Deze kun je evt. wel op je USB stick zetten, waarna je ze op een andere computer kan zetten.