Zit er standaard een kalender in je computer?

Ik heb Windows Vista. Zo ja, waar?
Zo nee, waar kan ik een gratis kalender voor de computer downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Zoals megafluffy al zei, er is een kalender onderin bij je klokje. Er is ook een handigere kalender in het programma outlook. Hier kan je ook dingen als afspraken e.d. inzetten.

De kalender bij je klokje is alleen een kalender, je kan er verder niets mee, maar als je de datum wil weten, dan is die handiger!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die zit erop!! Als je met je muis op de klok gaat staan (rechtsonder) dan verschijnt hij. Mss dat je moet klikken, maar hij staat iig bij je klokje!

Toegevoegd na 34 seconden:
Jups, 1x klikken en hij komt tevoorschijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals andere mensen al zeiden, zit er een kalender bij de klok.

Als je een goeie agenda wil, kan ik Google agenda aanraden. je hoeft niks te downloaden, alleen even een Google account aan te maken.
Vervolgens kun je op elke pc met internet bij je agenda komen, erg handig.

Zie deze pagina voor meer uitleg wat er allemaal mogelijk is: http://www.google.com/intl/nl/googlecalendar/tour.html
Kimath