Als je USB stick capaciteit genoeg heeft lijkt mij dit geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar. Je usb-stick moet wel groot genoeg zijn. Heb je meer ruimte nodig dan kan je beter een externe harde schijf gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mwah... Volgens mij zijn de grootste USB sticks momenteel 64 GB. Dat is vele malen minder dan de gangbare harde schijven. Je moet dus een berg USB sticks gebruiken. En dan heb je nog de matige overdrachtssnelheid van USB 2.0 (20 Mb/s). Het zou wellicht kunnen als je het echt wilt, maar praktisch is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar ik zou het gewoon op een externe harde schijf zetten, kan veel meer GB hebben dan USB-stick.