als ik met mijn blackberry bold op internet zit kan ik dan afbeeldingen op mijn telefoon zetten en gebruiken als achtergrond?

Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door de afbeeldingen van internet op te slaan en daarna bij je map Foto's de desbetreffende foto in te stellen als achtergrond.
Kan je geen foto's van internet opslaan, dan kan je ze ook niet gebruiken als achtergrond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je download de afbeelding en slaat hem op in een map die je kan kiezen, vervolgens ga je naar die map toe en selecteert de foto. dan opties en dan instellen als achtergrond.