Sims 3, daar heb je de meeste mogelijkheden en variatiemogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik twijfel tussen 2 en 3.
2 is erg leuk omdat daar al veel uitbreidingen voor zijn, en dan heb je veel meer opties.
Maar 3 is ook leuk, omdat er een aantal dingen verbeterd zijn, maar daar heb je weer geen huisdieren etc. Dan moet je weer wachten tot de uitbreiding.

Ik denk dat je het beste the sims 2 kan kopen, die spellen zijn nu een stuk goedkoper te krijgen, en er zijn nog steeds superveel extra's voor te downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
deze site heeft veel downloads voor the sims 2 en 3: http://www.modthesims.info/

in The Sims 3 is het leuker dat je overal heen kan gaan zonder loading screen, maar ik vind het jammer dat je per buurt maar met 1 gezin kan spelen. Op het moment dat je naar een ander gezin gaat, wordt je eerste gezin door de computer bestuurd en blijft de tijd daar ook door lopen.
Kimath
13 jaar geleden
Ik denk dat dit helemaal aan je eigen smaak en je manier van spelen ligt, denk dat ik persoonlijk ook voor Sims 2 zou gaan, is betaalbaar met veel uitbreidingen.
Of je dit gaat doen op een mac of een pc maakt hierbij geen enkel verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal wel iets persoonlijks zijn, ik geef de voorkeur aan Sims 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sims 3 is veel leuker,, daar zijn nu ook allemaal van die uitbreidingen bij te verkrijgen,, waardoor je ook met ze op vakantie kan enz..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou je toch echt zelf moeten uitzoeken maar ik zelf vind de sims 3 het leukst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sims 1 alvast niet!
daar leef je echt nergens naar toe!
je blijft altijd dezelfde leeftijd.
sims 2 vind ik alleen leuk met uitbreidingspakketten,
een erge tegenvalleer is dat als je naar een plek in de stad wilt je de taxi moet bellen, of je auto, en dan moet je wachten tot je er bent terwijl het soms tegenover je huis is.
sims 3 vind ik het leukst, je hebt altijd wat te doen, in de sims 2 denk ik vaak van; ok, wat nu, maar bij de sims3 verveel ik me nooit!
je hebt wel weinig haar keuzes vind ik.
het is ook veel leuker dat je gewoon overal naartoe kan lopen zonder te laden.
het is ook veer realistischer, bijvoorbeeld dat je naar de winkel moet om boeken te kopen, je naar het ziekenhuis moet om te bevallen, je naar de snackkbar kan gaan om daar te gaan werken