(Hoe) Kan ik epub bestanden op mijn Ipad lezen ?

Misschien abacadabra voor niet-Ipad en niet E-reader bezitters, maar ingewijden begrijpen mij wel. Ik heb een hoop e-books in .epub-formaat op de HD van mijn PC staan en die wil ik graag op mijn Ipad lezen. Er is een goeie E-boek reader op de Ipad, n.l. IBooks maar die lust geen epubs. Ook heb ik de app GoodReader maar die lust alleen pdf's. Weet iemand een oplossing ?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik ben er uit. Je kunt epubs converteren naar pdf's met behulp van het gratis te downloaden bestand epub2pdf.bat. Zoek maar met google. Geen simpel progje voor leken want het is een DOS-command. Dus via Uitvoeren onder windows en dan cmd intypen. Ook heb je Java nodig en je kunt fonts en marges wijzigen via een te editen sub-bestand. Het kostte me een uurtje maar het werkt perfect. Dan moet je nog de App GoodReader op je Ipad zetten en daarmee kun je pdf's met Itunes importeren. Pfff ik ben er blij mee want het bespaart me een dure E-Reader ! Mensen die dit ook willen maar er niet uitkomen mogen me mailen: j.b.meijer@home.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Je hoeft ze niet om te zetten naar pdf.
Je kan de epubs gewoon importeren in iTunes en daarna op je iPad zetten.

Toegevoegd na 56 seconden:
Ik gebruik de gratis iBook app hiervoor.
Werkt perfect!