Ja dat kan, zonder beschadiging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan. Het komt de helderheid van het beeld ten goede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal staat het r op, ik heb hier twee soorten brillendoekjes waar ook op staat dat ze ook geschikt zijn voor monitors en dergelijke.
Desondanks kunnen ze strepen achterlaten, dus ik zou het eerst in een hoekje proberen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK heb het me nooit afgevraagd, maar doe het gewoon.
Sinds de opticien me heeft verteld dat die vochtige brillendoekjes niet goed zijn voor de glazen van mijn bril, gebruik ik de doekjes maar voor computerscherm en tvscherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dat sinds jaar en dag op mijn bril, maar heb tot op heden geen enkel nadelig effect bemerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had een bril met kunststofglazen, stikte van de krasjes. Kwam van de brillendoekjes o.a. zei de opticien. Nu met afwasmiddels en theedoek. Wel gek he
Ja dat kan, even nawrijven met een microvezel doekje geeft een mooi resultaat.
Met een licht vochtige keukendoek uit een sopje van afwasmiddel kan het ook en daarna ook nadrogen met microvezel doekje.