kan iemand mij helpen met systeemherstel problemen ?

ik kan niks meer installeren sinds vanavond, systeemherstel werkt ook al niet meer, ik krijg dan het scherm wat je op mijn screenshot kan zien.
het venster kan ik eindeloos naar links of naar rechts slepen zonder dat er iets anders in beeld komt.
ik probeerde windows te updaten maar die gaf error code FF op, ik heb alles al in veilige modus geprobeerd.
taakbeheer doet ook vaag (screenshot)
Laptop : acer aspire 7730G
kan iemand mij helpen ?

Toegevoegd na 49 minuten:
misschien is het niet meer nodig, laptop heeft zojuist de windows update voltooid zonder problemen, even rebooten en dan maar zien of t werkt

Toegevoegd na 2 uur:
pc doet na systeemherstel nog steeds raar, en om het nog erger te maken crasht Windows 7 installer ook nog eens.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een acer, het zal ook weer eens niet (heb ik zelf ook gehad, oudere versie) als mij dit overkwam deed ik altijd compleet windows opnieuw installeren (Dus eerst alles wat behouden moet worden op een externe schijf zetten en alles wat je had geinstalleerd zoals office, spelletjes, ik noem maar wat, opschrijven zodat je het daarna direct weer kan installeren. Dit is mijn ervaring met acer als systeemherstel weigert, werkt een stuk sneller dan maar blijven klieren.

Ga eens naar veilige modes (F8 bij het opstarten) en probeer daar systeem op te starten, goede kans dat die het dan wel pakt, zorg ervoor dat je het geheel opstart met zo weinig mogelijk drivers. Toegevoegd na 51 seconden: Bedoel daar systeemherstel draaien. Toegevoegd na 5 uur: Windows cd in de pc, en van hieruit herstellen draaien.

Probeer eens je vista cd er in te doen en dan via die cd systeemherstel uitproberen. Eerst cd er in doen en dan overnieuw opstarten. Want er moet ergens een optie zijn op via de cd ook systeemherstel te doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100