kan iemand mij helpen met systeemherstel problemen ?

ik kan niks meer installeren sinds vanavond, systeemherstel werkt ook al niet meer, ik krijg dan het scherm wat je op mijn screenshot kan zien.
het venster kan ik eindeloos naar links of naar rechts slepen zonder dat er iets anders in beeld komt.
ik probeerde windows te updaten maar die gaf error code FF op, ik heb alles al in veilige modus geprobeerd.
taakbeheer doet ook vaag (screenshot)
OS : windows Vista 32-bit
Laptop : acer aspire 7730G
kan iemand mij helpen ?

Toegevoegd na 49 minuten:
misschien is het niet meer nodig, laptop heeft zojuist de windows update voltooid zonder problemen, even rebooten en dan maar zien of t werkt

Toegevoegd na 2 uur:
pc doet na systeemherstel nog steeds raar, en om het nog erger te maken crasht Windows 7 installer ook nog eens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
heb je nog een ander pc bij de hand dan kan ik je er wel doorheen helpen wellicht

Antwoorden (3)

Een acer, het zal ook weer eens niet (heb ik zelf ook gehad, oudere versie)

als mij dit overkwam deed ik altijd compleet windows opnieuw installeren (Dus eerst alles wat behouden moet worden op een externe schijf zetten en alles wat je had geinstalleerd zoals office, spelletjes, ik noem maar wat, opschrijven zodat je het daarna direct weer kan installeren.

Dit is mijn ervaring met acer als systeemherstel weigert, werkt een stuk sneller dan maar blijven klieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens naar veilige modes (F8 bij het opstarten) en probeer daar systeem op te starten, goede kans dat die het dan wel pakt, zorg ervoor dat je het geheel opstart met zo weinig mogelijk drivers.

Toegevoegd na 51 seconden:
Bedoel daar systeemherstel draaien.

Toegevoegd na 5 uur:
Windows cd in de pc, en van hieruit herstellen draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, maar je hebt denk ik een stukje in mijn uitleg gemist quote "ik heb alles al in veilige modus geprobeerd".
iig nogmaals bedankt voor het reageren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel vreemd, ik kon tijdens het opstarten nadat ik op f8 drukte wel system Recovery doen, krijg dan een scherm waar meerdere opties opstaan, zoals startup repair, system restore, windows memory diagnostic tool enz. systeem herstel werkt nu dus wel.
na de update van Windows
Probeer eens je vista cd er in te doen en dan via die cd systeemherstel uitproberen.
Eerst cd er in doen en dan overnieuw opstarten.
Want er moet ergens een optie zijn op via de cd ook systeemherstel te doen.