ja als je hebt een bepaald limiet die je mag downloaden.
als je daar overheen gaat krijg je een waarschuwing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je illegaal download wel, je overtreed dan namelijk de wet en je kan hiervoor bestraft worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan wat jij verstaat onder heel veel.

mocht het toch zo zijn dat het uit de hand loopt dan zal je provider de eerste zijn die contact met je opneemt en je zal vertellen wat er verder gebeurd en vragen of er een reden is waarom er zoveel wordt gedownload.

Dus maak je geen zorgen, als je nog niks van je provider hebt gehoord zit je goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorlopig is illegaal downloaden iets waar nauwelijks tegen opgetreden wordt, in tegenstelling tot illegaal uploaden.
Wel zijn er providers die bij overmatig dataverkeer (meestal na een waarschuwing) kunnen afknijpen zodat je niet meer de beschikking over de volle bandbreedte hebt.