Ik heb gezien dat die naar .mnu er (nog) niet bijstaat, maar door de regel "If you can't find the conversion you need, please let us now and write us an e-mail. We probably can help you..." Er staat al zoń grote variateit aan types, dat ik je de link niet onthouden, als eventueel laatste redmiddel;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moest even mijn wenkbrauw optrekken, want waarom zou een .mnu eerst een .txt extensie hebben?

Ik vermoed dat het bestand eigenlijk geen .txt is en derhalve het bestand hernoemd kan worden naar .mnu .

Als je de extensie niet ziet, dan staat waarschijnlijk in Windows de optie "verbergen van bekende bestandstypen" aan.

In verkenner (Deze computer openen) kiezen voor opties, folder opties, view, en klik de optie "verberg extensies voor bekende bestandstypen" uit.

Dan zou je het bestand kunnen hernoemen naar .mnu

Ik vermoed stiekem dat dit werkt :)

Succes!