Wil je een website maken? Of heb je alleen ruimte nodig om iets op te zetten?

Als je gemakkelijk een website wilt maken, dan kan je wellicht het beste een CMS programma gebruiken (content management systeem) hiermee kan je thema’s downloaden die standaard al professioneel zijn. Deze kan je vrij eenvoudig bewerken.

Voorbeelden van deze systemen zijn:
- Joomla
- Php-nuke
- php fusion

Je kan het natuurlijk ook nog iemand laten doen ;)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Hangt er vanaf of je alleen een sociale site wil of een webshop bijvoorbeeld.

Voor een Webshop raad ik deze aan: http://www.123webshop.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zikkle, freewebs, startje en de websitemaker van kennisnet vind ik de beste,
Ik weet niet meer of de sites .nl, .be of .com zijn moet je ff intypen op google.
De websitemaker van kennisnet.nl is het makkelijkst als je geen verstand van HTML hebt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb 6 jaar een site met HTML gehad stuur me maar een prive bericht als je hulp of tips nodig hebt.
Ik kan je ook helpen als je je webadres te lang vind,
Bijvoorbeeld je hebt http://www.websitemaker.accaunt:mitch-hoi.mijn-site.nl

Ik help je om daar dan gratis
Www.mijn-site.tk
Of
Www.mijn-site.6x.to
Van te maken