Als ik spelletjes op internet speel, op sites als kongregate etc. dan 'locked' hij automatisch mijn pijltjestoetsen. hoe kan dit ?

Als ik dus een spel speel en ik klik bijv. op opzij bij mijn pijltjestoetsen, dan ziet het spel dat ik hem ingedrukt houd, terwijl dat niet zo is, dit is zeer vervelend en ik kan zo dus niet meer normaal spelletjes op mijn laptop doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is niet dat mijn toetsen echt blijven hangen, ze komen gewoon terug alleen het spel ziet dat ze ingedrukt blijven, terwijl dat niet het geval is.

Toegevoegd na 1 uur:
Dus de toets blijft fysiek niet hangen, maar de computer die denkt van wel, het is alsof het 'plaktoetsen' zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je misschien plaktoetsen aanstaan?

(dat gebeurt als je 5x shift indrukt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dit staat uit, mocht dit niet zo zijn, hoe gaat dit uit ?

Andere antwoorden (1)

Dat ligt er waarschijnlijk aan dat er vuil of voedselresten onder je toetsen zitten, dat heb ik namelijk ook gehad, het enige wat je hoeft te doen is dat vuil weg te halen en dan doet ie het weer