ja dat kan natuurlijk wel alleen zullen we ons daar op aan moeten passen

het is gewoon het omgekeerde van toen de computers in het leven werden geroepen alleen nu in tegengestelde richting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je maar dan moet je er wel op klikken hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik klik er dan wel op! lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry niet gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha maakt niet uit :P
ik kan het idd niet (A)
Mensen kunnen het best overleven,
Maar der zijn ook hele verslaafde mensen 8-),
We zijn er gwn teveel aan gewend geraakt
drm krijgen de meeste ook regelmatig commentaar van hun ouders of hun opa en oma's die er wss niet zoveel achter zitten als de jeugd;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je het je nog wel heugen dat de computers in het leven werden geroepen, toen bestond de mens al..., ook toen overleefden de mensen.
Dus jaaa..., ook wanneer de computers voor altijd en eeuwig het leven zouden laten blijven de mensen nog wel bestaan.., gelukkig maar. Dus er is een geruime overlevingskans voor de mens.
Laat ik het zo verwoorden.., waar een wil is is een weg, maar waar een weg is is niet altijd de wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oftwel waar een wil is is een weg, maar waar wegen zijn is pech.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel beste Samuel..., met de juiste vaardigheden bereik je het meest.
Lukt het je dan nog niet om een beetje pech te trotseren..., zoek hulp. Tenslotte zijn er mensen genoeg die weten hoe je met bepaalde pech overweg kunt.
Je staat er dus niet alleen voor.
Er is geen reden te twijfelen aan het aanpassingvermogen van de mens. Door de kennis die we hebben, kunnen we ons goed aanpassen aan de nieuwe omstandigheden.

Zonder computer zullen een aantal zaken trager gaan, maar overleven doen we altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We overleven het wel maar alles word moeilijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat er een heleboel mensen dit niet zullen overleven. Primair gezien heb je natuurlijk in je privé situatie de computer niet nodig als eerste levensbehoefte. Maar als je gaat kijken naar de maatschappij, waar logistieke processen worden beheerd door computers, waar klimaatsturing in kassen zorgt voor een hogere opbrengst, etcetera, dan zie je dat we voor een groot deel erg afhankelijk zijn van computers. Er zal minder voedsel beschikbaar zijn, we zullen geen goede medische analyses meer kunnen uitvoeren, we kunnen geen medicijnen meer maken, noem maar op.

Inderdaad, de mensheid zal hier zeer ernstig last van hebben. Er zullen een aantal mensen wel overleven, maar dat zal in omstandigheden zijn die te vergelijken zijn met de ontwikkelingslanden.
13 jaar geleden
We zouden het wel overleven, alleen is er niet veel kans dat dit zal gebeuren. Zou wel grote crisis zijn voor vele bedrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn meer eeuwen zonder computers geweest dan met dus de mensheid zal het zeker overleven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar wat je onder mensheid verstaat. Als alle computers nu uitvallen, zal dat rampen veroorzaken. En daarna begint een deel van ons weer fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarom moet je ook een noodpakket hebben. Maar alles draait op computers zelfs vers water wordt zo verwerkt. Ik denk we een heeeeeel groot probleem hebben als het uitvalt en niet meer goed komt. Hulpdiensten zijn onbereikbaar, geen verlichting, geen stroom, geen water, geen media, geen telefoon, geen benzine enz enz. Dus dan ligt het gehele openbare leven stil. Dus ja maar dan weer middeleeuws
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel heel veel problemen veroorzaken. Een hele hoop politie en nooddiensten werken met computers, Openbaar vervoer werkt met computers, Grote stuwdammen worden beheerd door computers, Pinautomaten werken met computers, Een heel stuk waterwerken van Nederland wordt beschermd door computers en niet te vergeten ; sommige mensen computeren gewoon heel graag.
Ik zou het niet graag meemaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want denk aan alle fabrieken, winkels, enz, enz, enz. telefoon, televisie.Alles valt uit. Lees Hoe overleef ik het jaar 2000. daar vallen ook alle computers uit, maar dan voor een paar weken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk zal de mensheid wel overleven. Daar zijn we immers heel goed in, er zijn weinig andere diersoorten die over de gehele wereld weten te overleven. Er zullen echter wel behoorlijk grote consequenties zijn.