Hoe komt het dat mijn iTunes iedere keer weer leeg is

Muziekbestanden speel ik sinds kort af via iTunes.
De bestanden staan op een externe harde schijf en via map toevoegen worden ze naar een bepaalde map gekopieerd.Als de PC afgesloten is geweest en wanneer ik iTunes opnieuw opstart dan is de bibliotheek weer helemaal leeg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat je eerst de externe harde schijf moet activeren. Dit doe je door de schijf aan te klikken, daarna open je pas je iTunes.