Ik zoek een (of meer) betrouwbaar en bekend COMPUTERZAAK (privezaak of winkelketen) in de omgeving van Amsterdam OF Endhoven...

Ik zoek een (of meer) betrouwbaar en bekend computerzaak (privezaak of winkelketen) in de omgeving van Amsterdam OF Eindhoven (BEHALVE Media Markt, daar ben ik al geweest!)...

Ik wil namelijk een "Laptop" of "Desktop PC" of "All-in-one-PC" kopen met ongeveer deze specificaties:

OS: Windows 7 - 64 bit

CPU: Quad Core met Hyper Threading (Dus eigenlijk 8-core; dat is twee keer Quad Core)

RAM: 8GB, maar het liefst 16GB

GPU: NVIDIA - het liefst in de richting van "Quadro 4800"...

RAID 0 Hard Drive

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Misschien Mycom.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop al mijn pc- spullen bij paradigit op de Hurk in Eindhoven. Supergoede service en altijd een eerlijk advies. Er wordt je geen duurder apparaat aangesmeerd als het ook goedkoper kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou even kunnen kijken bij:

http://tweakers.net/pricewatch

Hier kun je aan geven wat je wilt, wat voor systeem specs je erbij wilt, etc etc. Dan krijg je een overzicht aanbieders met de prijs, dan kan je kiezen (of in de buurt, of de goedkoopste).

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop mijn computer(materiaal) altijd bij salland en azerty. Snel in huis,goedkoop en goede service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bestel eigenlijk zon beetje alles op het gebied van computers bij www.alternate.nl, en heb eigenlijk nooit klachten... goed verzorgde levering binnen twee dagen en goeie service so far...