het beste is een erg vaag begrip. voor mijn moeder die enkel word gebruikt hoeft het geen hypermoderne pc te zijn. wil je goed kunnen gamen en videobewerken... dan moet je naar duurdere pc's kijken. als je de vraagt zo stelt dan zijn ze allemaal goed:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik weet niet percies welke laptop het beste is, maar de hp dv7 3190 komt in de buurt!

Toegevoegd na 16 minuten:
en computer dacht ik de 120..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerste 2 links is de laptop voorkeur
3de link desktop.
En vierde link is mijn eigen voorkeur, alienware maar werkt wel met Dell maar zijn wel topmachines.