ik heb een usbstick 4GB Dane elec; op mijn pc met XP reageert niets(verwijst niet naar station F) terwijl op mijn kleine Eeepc het wel lukt

Toegevoegd na 6 dagen:
advies opnieuw formatteren werkt niet en ook niet naar dpedit.msc werkt niet . wie heeft wel de goede oplossing.
nogmaals op mijn Eeepc met XP werkt hij perfect.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het is heel simpel. Je geeft de volgende commando's:

Start
Uitvoeren
gpedit.msc
beheersjablonen
systeem
Autoplay

In autoplay kun je dat dus aanpassen. Simpel he? Pfffff....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had zelf ook een probleem met een bepaald soort usb-stick. Het bleek toen dat er een soort software op de usb-stick stond, om programma's rechtstreeks vanaf de usb te kunnen draaien, en mijn pc kon daar niet mee overweg.
Het kan zijn dat er zoiets op staat, dan zou je even de usb-stick moeten formatteren en opnieuw proberen.
Kimath
13 jaar geleden
Zit er achter in jouw computer ook een USB ingang, probeer het dan daar.
Of als je de stick in je standaardpoort doet zoek dan naar station F.