Ik wil een GSM- prepaid, waarbij ik thuis via de router gratis op internet kan..of 1 met wifi.. wat is de beste goedkoopste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zoek eens naar een htc elf
Het is wel een oudje maar dat werkt
als je niet teveel eisen hebt

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ben niet de verkoper in die link dus onpartijtig
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat wordt lastig ben ik bang. Ik heb even op wat sites rondgekeken en ik kwam er niet echt uit. Het probleem is dat een wifi modem of een gps-module, net het verschil maken tussen een prepaid en een telefoon die je bij een abonnement krijgt.
Wat je kunt doen is een site als gsmhelpdesk.nl of kieskeurig.nl raadplegen en daar zoeken naar telefoons met wifi ondersteuning en dan maar hopen dat je ze in een prepaidpakket kunt krijgen.

Wat ik je zou aanraden is om op bijvoorbeeld marktplaats.nl te zoeken naar een zo goed als nieuwe en krasvrije telefoon. Deze moet uiteraard simlock vrij zijn en met toebehoren en een bon in zijn doos worden aangeboden. Je bent dan zelfs nog goedkoper uit als je er een 'losse' prepaid simkaart van telfort of simyo oid in zet.

Ow ja; mocht je een leuke tweedehands telefoon zien, probeer hem dan zelf op te halen, dan weet je wat je koopt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!!
Als je via de router het internet op wilt, dan kan dat alleen met wifi. Dat is de enige mogelijkheid.

Ik heb even voor je rond gezocht, maar wifi kan ik niet vinden op de prepaid toestellen. Ik ben bang dat je dan toch naar een abonnement moet.

Bij sommige toestellen kan je voor Hi, internet eindeloos online krijgen voor 2,50/maand. Dat is niets en ben je overal online op het internet. Ideaal.