Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik van een "gewoon" fotoalbum een exacte digitale kopie maken, met behoud van formaat en eigengeschreven tekst

wij hebben van oma een fotoalbum, dat we graag in zijn originele staat willen verzesvoudigen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat je het album het beste pagina voor pagina kunt scannen, op een zo hoog mogelijke resolutie.

Daarna kun je er, b.v., een pdf van maken.
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden
Je kunt het boek gaan fotograferen, ook bladzijde voor bladzijde. Als je goed rekening houdt met kleurzweem en je lichtopstelling, zou het best wel eens een mooi resultaat kunnen worden.
Ook kan je dan kiezen om het boek zelf wat ruimer te nemen, zodat je kunt zien dat het een duplicaat is van een oud boek. Dat geeft misschien wat extra nostalgie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou langsgaan bij een copyshop. Hier hebben ze hele goede scanners. Zij kunnen dit mooi voor je scannen. De scans kan je dan daar laten afdrukken of via een online fotowinkel tot een boek laten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding