hoe kan ik van een "gewoon" fotoalbum een exacte digitale kopie maken, met behoud van formaat en eigengeschreven tekst

wij hebben van oma een fotoalbum, dat we graag in zijn originele staat willen verzesvoudigen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Ik denk dat je het album het beste pagina voor pagina kunt scannen, op een zo hoog mogelijke resolutie.

Daarna kun je er, b.v., een pdf van maken.
rose
13 jaar geleden
Je kunt het boek gaan fotograferen, ook bladzijde voor bladzijde. Als je goed rekening houdt met kleurzweem en je lichtopstelling, zou het best wel eens een mooi resultaat kunnen worden.
Ook kan je dan kiezen om het boek zelf wat ruimer te nemen, zodat je kunt zien dat het een duplicaat is van een oud boek. Dat geeft misschien wat extra nostalgie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou langsgaan bij een copyshop. Hier hebben ze hele goede scanners. Zij kunnen dit mooi voor je scannen. De scans kan je dan daar laten afdrukken of via een online fotowinkel tot een boek laten maken.