Waarom is mijn PC zo traag? Ik heb een dual core processor op 1.8GHz een 120 GB HDD geheugen 3GB Ram DDR2 en de nVidia Geforce 7000M Turbo

Processor: AMD® Athlon™ 64 x2 Dual-Core processor TK-55 (1.8GHz, 2 x 256 KB L2 cache)
Videokaart: nVidia® Geforce® 7000M TurboCache™ (384MB)
RAM: 3GB DDR2
Hardeschijf: 120 GB HDD (Waarvan 35GB gebruikt)
Besturingssysteem: Windows Vista (Service Pack 2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je al veel defragmentatie programma's gebruikt hebt is er maar één oplossing en dat is uw pc herprogrammeren, als u dat niet wilt kunt u nog eens proberen uw pc te updaten (van uw moederbord,windows,..) of u kunt uw pc versnellen door naar rechtermuisknop deze computer te gaan, Advanced Performance settings en dan adjust best performance, maar dan ga je wel geen mooi lay-out hebben op uw pc. U kunt het uittesten en als je het niet aangenaam vind kunt u nog altijd terug laat windows kiezen doen.

Verwijder ook eens uw cookies, en uw webgeschiedenis en andere overbodige programma's dat je op uw pc hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wanneer heb je hem voor het laatst opgeruimd en alles geleegd?

Gebruik ccleaner eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer je pc is te defragmenteren, gebruik smart defrag of zo. Ook je pc op virussen scannen kan helpen, Mijn pc was laatst sloom door een virusje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon opnieuw instaleren en zet alles wat je wil bewaren ff op een andere harde schij ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was de pc dat altijd al of: opstarten - lang wachten voor inloggen - eindelijk klaar na bakje koffie - en je wilt iets starten en je pc maakt knerpend geluid - en het duurt lang voordat alle programma's geladen zijn die geladen worden bij het opstarten? Zo ja kun je de opstarttijd verkorten doormiddel van bijv. CCleaner die de optie heeft om programma's die bij het opstarten worden geladen, uit te schakelen (bijv. MSN, Bittorrent). Je kan ook je pc online op virussen laten checken, en check gelijk je firewall met Shields Up! Dit is ook een online progamma die je firewall checkt. Let op! Als je een router gebruikt checkt SU! alleen je router!!!!! Dit moet je dus zelf goed zien te maken door bij de instellingen te kijken. je kan kiezen uit vele online virus checkkers. Bijv. Housecall, Bitdefender online scan, Kaspersky lab, F-Secure, Norton, enz. je moet zelf maar kijken wat jou het voordeligst lijkt. Veel succes.