Hoe upload ik een foto van m'n fototoestel op m'n PC?

Volgensmij heb je zo'n kabeltje nodig?
Maar die kan ik dus niet vinden?
Dus misschien andere manieren?

Toegevoegd na 3 minuten:
Uhmm.
Hoor net dat ik m'n soort camera moet zeggen.
Geen idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Wat voor type camera heb je en heb je misschien een pc of printer waar de geheugenkaart in kan. Dat zijn twee belangrijke vragen om een goed antwoord te kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook een kaart lezer kopen, al vanaf een tientje of zo te koop. Daar plaats je het geheugenkaartje uit je camera in, De kaart lezer verbind je via usb met je pc en zo kan je de foto's van je camera afhalen of kopieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, het licht er aan wat voor'n camera het is.
Maar toch is een kabeltje het handichtst.
Die koop je voor een 1/2 euro in de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit er geen kaartje in je fototoestel?haal het er anders uit steek het in het voorziene schuifje in je pc en die vertelt jouw stap voor stap wat je moet doen.Mijn kaartje zit daar waar de batterijen zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt verschillende manieren om foto's van een digitale camera te up of downloaden naar je pc. Maar ik vraag me af of je daar wel werkelijk in geinteresseerd bent. Je kunt je kabeltje niet vinden: ik zou zeggen dan ga je maar zoeken of je koopt een nieuwe. En je bent niet bereid even op de voorkant van je camera te kijken en het merk en typenummer door te geven aan de vraagsteller.
Mijn advies is dan ook: bekijk je foto's lekker op het display van je camera, als je tenminste het knopje niet bent kwijtgeraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het SD kaartje eruit halen als je daar een ruimte voor hebt in je PC,Of gebruik bleutooth als je dat hebt ;).