Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De computer bereid bureaublad voor bij aanmelden.

Als ik mijn computer opstart en mijn eigen account aanmeld, wordt heel vaak 'bureaublad voorbereid'. Dat houdt in dat ik een soort nieuw account open met een bureaublad met alleen de standaardpictogrammen. Als ik de computer opnieuw opstart en opnieuw mijn eigen account aanmeld, lukt het wel gewoon en krijg ik mijn eigen account. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
669
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt u met een server in huis of bedrijf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk met een server in huis, de oorzaak is niet degene die Senfuku ook heeft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Lijkt erop dat je hardeschijf een beschadiging heeft, draai eens scandisk en laat alle fouten repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe draai je scandisk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Configuratiescherm>systeembeheer>comouterbeheer>Schijfbeheer [ophet station gaan staan]rechtermuisknop eigenschappen kiezen>extra>volume op foten controleren kiezen
Mogelijk heb je je PC niet goed afgesloten of is hij uitgevallen waardoor je profiel niet goed is opgeslagen. Opnieuw opstarten lost zoiets meestal op ja.

Kan je als eerste antwoord geven op de vraag of je PC inderdaad weleens uitvalt of niet correct wordt afgesloten? Zo niet dan ga ik verder nadenken over je comuterprobleem...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding