Regelmatig wanneer ik Teletekst via Internet bekijk, meldt die: "Pagina niet beschikbaar" Korte tijd later is dit over. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien wordt er iets aangepast op die pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt op dat moment nieuwe informatie op die bladzijde ingevoerd, of er is dan geen nieuws over die rubriek. Op de indexpagina is in het laatste geval het onderwerp en de paginanummer dan blauw gekleurd. Nu is dat bijvoorbeeld bij blz. 147 Politieberichten.
Amadea