Ik kijk geregeld naar google maps of google earth

dan zie ik mijn straat en huis
weet iemand wanner de plaatjes vervangen worden? het was toen niet zo mooi als nu en dat mooie wil ik mijn vrienden laten zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, die Haydy;

Het maken van al die plaatjes heeft een paar jaar geduurd; onze straat is sinds een half jaar zichtbaar, maar de foto dateert al van twee jaar geleden. En men is nog niet eens klaar met het hele land in beeld brengen. Houd er dus maar rekening mee dat, als de foto's al regelmatig gaan worden vernieuwd daar echt wel een paar jaar overheen zullen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via de website Panoramio.com kun je foto's uploaden die ook op Google (Streetview) worden weergegeven. Zo kun je mooie plaatjes van je huis en omgeving delen met de wereld. je moet jezelf wel éénmalig gratis registreren.