hoe krijg ik dit goed?

ik heb een laptop maar het beeldscherm oet t niet dus heb hem aangesloten op een beeldscherm...
maar nu zie ik me pictogrammen op het bureaublad niet en me balkje onderin dat gaat telkens weg na beneden en als je de met de mui op gaat staan komt die omhoog..vind het irri vooral met msn en omdat ik niet zie als iemand wat zegt..ik hoop dat jullie me uitleg snappen

Toegevoegd na 1 uur:
het is gelukt bedankt iedereen voor jullie reacties!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de startbutton gaan staan, rechtermuisknop indrukken en eigenschappen open, hier kun je alles instellen en is het probleem opgelost.

Toegevoegd na 8 uur:
Algemene bureaubladpictogrammen toevoegen of verwijderen
Algemene snelkoppelingen, zoals snelkoppelingen naar de map Computer, uw persoonlijke map, de map Netwerk, Internet Explorer, de Prullenbak en het Configuratiescherm, kunt u toevoegen of verwijderen door de volgende stappen uit te voeren.

Klik hier om Persoonlijke instellingen te openen.

Klik in het linkerdeelvenster op Bureaubladpictogrammen wijzigen.

Schakel onder Bureaubladpictogrammen het selectievakje in voor elk pictogram dat u aan het bureaublad wilt toevoegen, schakel het selectievakje uit voor elk pictogram dat u van het bureaublad wilt verwijderen en klik vervolgens op OK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

klik met je rechtermuisknop op de taakbalk (het balkje) en klik vervolgens op eigenschappen, afhankelijk van je besturingssysteem kun je het hier oplossen. kwestie van goed lezen! s6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk:
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen
Dan bij taakbalkweergave:
Taakbalk automatisch verbergen > uit
Taakbalk altijd op voorgrond weergeven > aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik met je rechtermuisknop op een leeg stukje in de taakbalk beneden. Kies voor eigenschappen en haar vervolgens het vinkje weg voor de tekst: taakbalk automatisch verbergen.
Dan op toepassen en ok klikken.

Vervolgens is een deel van je problemen opgelost.