Wat moet ik doen tegen een knipperende taakbalk?

Zo af en toe begint mijn taakbalk te knipperen. Soms de gehele taakbalk en soms enkele stukjes. Soms knippert het beeld boven in het scherm ook. Wanneer ik er vervolgens op klik gaat het weer over. Wat is dit en hoe kan ik het probleem verhelpen?
Overigens is het geen programma dat 'aandacht wilt', zoals wat je ziet wanneer iemand op MSN iets tegen je heeft gezegd. Het zit echt in het beeld.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb Windows 7.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
escape
13 jaar geleden
Welke versie van Windows?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows 7
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed geformuleerd :P

Antwoorden (1)

Welke OS draai je? XP/Vista/7?

Het kan een videokaart driver probleem zijn, misschien kun je daar de laaste versie van downloaden en installeren?

Of de visuele instellingen staan te hoog voor wat je videokaart aankan, die kun je proberen lager te zetten?