Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan er iemand het logo van Windows wegwissen?

Bij het opstarten verliest mijn pc tijd door de logo van Windows, kunt u dat ergens afleggen zodat hij het logo overslaat en de nuttige dingen doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Linux kan dat goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I know ;-b, maar bij Windows... nergens te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heeft wel wat effect op je snelheid, denk ik. Instellingen voor beste prestaties
Windows XP ziet er natuurlijk
bijzonder fraai uit, maar dat fraaie uiterlijk kost ook geheugencapaciteit. Werkt u bijvoorbeeld op een Windows XP notebook met een beperkte hoeveelheid geheugen, dan kan het de moeite lonen om de volgende handelingen uit te voeren om de prestaties van uw notebook op te voeren:
Kies Start en rechtsklik op Deze computer.
Kies uit het getoonde snelmenu de optie Eigenschappen.
Selecteer in het dialoogvenster Systeem-eigenschappen het tabblad Geavanceerd.
Klik onder Prestaties op de knop Instellingen.
Selecteer in het dialoogvenster Instellingen voor eigenschappen de optie Beste prestaties.
Klik op OK >> OK om de dialoogvensters te sluiten.
top http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/tips/tips_en_trucs_windowsxp_12.aspx#4
De snelheidswinst die je krijgt door het logo te wissen is minimaal, het kost je ten hoogste een raar milliseconden.
Er zijn programma´s voor om dat te veranderen, maar dat is niet de snelheidswinst die je krijgt, maar een eigen logo, voor sommige bedrijven is dat gewenst, maar snelheidswinst vergeet het maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm weet u het zeker, heb één van de nieuwste top desktop gekocht en ik wil echt graag hebben dat hij FLOEP!! direct openspring, in de zin zo rap mogelijk ;-b

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding