Soms als ik mijn pc afsleut staat er "update 1 van .. Installeren" maar hoe kan iets worden geïnstalleerd als ik geen internet verbinding heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze update wordt gedownload terwijl je aan het surfen ben, en niet zo belangrijk om direct geïnstalleerd te worden. Dat gebeurt dan bij afsluiten, ook als je de verbinding afgesloten hebt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen draadlos internet dus ik moet elke keer een draad naar het modum trekken, dus hoe kan het als ik geen internet heb?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leen heeft gelijk dat als je de boodschap krijgt bij afsluiten de updatebestanden al gedownload zijn. Alleen is het niet zo dat ze niet belangrijk waren om meteen te installeren, maar dat hiervoor processen moesten zijn afgesloten. Dat gebeurt bij afsluiten en dan kan WIndows de update installeren. De updates worden automatisch gedownload als je een internetverbinding hebt, dus op moment dat je bedraad bent verbonden. Houd je halverwege op, dan gaat de download later weer verder.
capthavoc
13 jaar geleden
als je intenet aansluit begint hij de update op de achtergrond te downloaden hij onthoudt ook waar hij is gebleven
meestal zijn die updates niet zo groot dus duurt het vrij kort
maar hij spaart ze dus op net zolang totdat de installatie bestand binnen is en begint te installeren zodra jij de pc uit doet
hij kan het zelf in stukjes binnenhalen dus sluit je af voordat de update binnen is dan start hij weer op de plek waar hij geeindigd is
net zolangtotdat alles binnen is en daarna gaat hij het installeren

Andere antwoorden (1)

De update is waarschijnlijk eerder op de achtergrond gedownload. En later pas geinstalleerdd