Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een filmpje gemaakt met mijn blackberry verkleinen en versturen via email?

Het is een filmfragmentje gemaakt in Eurodisney, bestand is te groot. Heb al geprobeerd te zippen, blijft te groot om te uploaden via mail. Is er een andere manier om te verkleinen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een andere manier om op je telefoon te zippen is niet mogelijk. Wat wel mogelijk is, is om het bestand up te loaden naar https://www.transferbigfiles.com/
hier vul je het e-mail adres in van de ontvanger en dan moet het lukken.

Houdt er wel rekening mee dat dit een erg kostbare oplossing is als je nu nog in het buitenland bent!! Tenzij je een BIS/BES internationaal abonnement hebt. 1Mb verbruik in het buitenland kost namelijk al gauw €7,50.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt mede af in welk formaat je de video hebt opgenomen. De moderne Blackberry kan video's in DivX, XviD, MPEG 4 en WMV opnemen.

Ik wil je voorstellen de video's in MPEG 4 op te nemen en zeker niet in AVI (groot bestandformaat).

Als covertor gebruik ik AVS Video Converter, maar die is niet gratis. Je hebt wel een gratis versie van AVS, maar die laat na het converteren een reclamelogo op de geconverteerde video achter. Als je een gratis video converter weet te vinden waarbij je de instellingen van je video (framerate, resolutie, sample rate etc.) kan instellen zou dat perfect zijn om je probleempje gratis op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding