Hoe kan ik via Google Chrome recent gesloten tabbladen weer openen?

Soms heb ik tabbladen open staan om er later op de dag of zo nog even naar te kijken. Maar wanneer ik tussentijds de computer moet opstarten, voor bijvoorbeeld een update, ben ik al die tabbladen/vensters kwijt. Soms kun je achteraf, wanneer je de computer weer hebt opgestart, de optie kiezen om al de recent gesloten vensters opnieuw te openen. Bij Google Chrome kan ik die optie niet vinden. Wie weet het? Ik bedoel dus niet terug kijken bij de geschiedenis, maar echt het openen van de vensters die eerder open stonden op de computer.

een jaar geleden
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Op een leeg plaats in de tabbar met rechtermuis klikken.

Antwoorden (1)

Plaats de muisaanwijzer op een leeg plekje in de grijze tabbladenbalk. Die zit helemaal boven in beeld.
Klik op de rechtermuisknop.
Klik op Gesloten tabblad opnieuw openen.
De sneltoets Ctrl+Shift+T heeft dezelfde werking.
SimonV
een jaar geleden