Is het mogelijk om een digitale handtekening van outlook, ook bij een reply te activeren?

Als ik een mail verstuur zijn hier mijn adres gegevens e.d. in verwerkt. Als ik mail ontvang waarop ik wil reageren voer ik deze gegevens handmatig in….Zijn er instellingen die deze werkzaamheden overbodig maakt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kun je instellen.

Ga in het menu naar Extra, dan naar Opties.
Klik op de tab E-mailindeling.
Klik op de knop Handtekeningen.
Klik op de tab E-mailhandtekening.

Selecteer rechtsboven de gewenste handtekening voor nieuwe berichten (die staat bij jou kennelijk al goed), en direct daaronder de gewenste handtekening voor Antwoorden en doorgestuurde berichten.

Een paar keer op OK klikken en je bent klaar.
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker

Bij instellingen kan je 2 maal aangeven dat je een handtekening wil hebben.
De onderste is voor repley