Waar in de Google Play Store zien wat voor apps je allemaal hebt gedownload?

1.2K
SnakeEye
2 jaar geleden
Het scherm van mijn telefoon is kapot gegaan. Er is totaal niets te zien, volledig zwarte scherm. Nu heb ik een nieuwe telefoon besteld. De apps die ik op de kapotte telefoon had geinstalleerd wil ik ook op de nieuwe telefoon installeren. Hoe achterhaal ik welke apps ik allemaal had geinstalleerd.

Antwoorden (2)

Dat staat niet in de play Store, maar bij instellingen onder apps en meldingen.
Althans in mijn telefoon.......
jc54
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Ik denk niet dat de vraagsteller dat bedoelt als ik kijk naar de reactie onder zijn eigen bericht.
Open de Google play store, klik op het rondje met een letter erin naast het zoekveld bovenin, klik op apps en apparaat beheren, kies voor de tab "beheren". Je ziet daar alle apps die je hebt geïnstalleerd / ooit hebt geïnstalleerd.
Je moet dan op je nieuwe telefoon wel inloggen met hetzelfde Google account als op je oude telefoon