is er een onlineprogramma als virustotal dat meerdere scanners laat gaan over bestanden groter dan 20 mb?

Voor bestanden kleiner dan 20 mb kan dat op virustotal.com, er gaan dan 41 scanners overheen, dus kun je er meer dan zeker van zijn dat het virusvrij is. Zoiets zoek ik voor bestanden groter dan 20 mb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik wou zeggen virscan.org, maar die gaan ook maar tot 20 MB. Als je zo'n groot bestand hebt, zal het vast en zeker een archive zijn. Je kunt hem dan uitpakken en dan de afzonderlijke bestanden scannen. Misschien helpt dat.