Ik kan mij niet aanmelden op mijn oude laptop ivm wachtwoord vergeten, hoe kom er ik weer in?

Ik kan mij niet aanmelden op mijn oude laptop - wachtwoord vergeten.
Wie kan er mij helpen aub? Mijn bestanden en foto's staan daar nog in en zou die graag eens nakijken (5jaar niet gebruikt en dus zomaar mijn wachtwoord uit het oog verloren).

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Je kunt een live cd of usb van linux (bijv. knoppix) downloaden en daarmee de laptop opstarten. via de live desktopomgeving kun je bestanden overzetten van hardeschijf naar USB stick.
Griffin
2 jaar geleden
Leg eerst eens uit om wat voor type en model laptop het gaat, en het OS wat erop draait.

Antwoorden (1)

In de juiste winkel hebben ze een prg daarvoor!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ikhebgeenidee
2 jaar geleden
Wat is een juiste winkel? Wat voor prg?
Griffin
2 jaar geleden
Wat een raar antwoord...
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
PC winkel, als die het willen en het prg. hebben resp. omzeilen van wachtwoord.
Vr. Hoeve ligt een horizon?