Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Scherm laptop kapot. Hoe kan ik dat scherm verplaatsen naar een tweede scherm?

Het scherm van mijn laptop werkt niet meer. Om een backup te maken wil ik dat dat scherm zich verplaatst naar een 2e scherm, welke ik dmv een hdmi kabel aan kan sluiten.

Maar ik kan niks aanklikken op dat defecte scherm. Is er een sneltoets oid om mijn laptopscherm naar het 2e, aangesloten, scherm te verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Windows tekentje + P en dan met pijltjes toetsen naar beneden gaan.

Daarmee open je het Projecteren-menu en kan je doormiddel van de pijltjestoetsen navigeren naar dupliceren
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zal zo kijken of dat werkt. Dit kan ik niet doen als ik nog op de vergrendelde pagina ben. Dus moet op de gok inloggen zeg maar.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit werkt helaas niet. Omdat ik niet ingelogd ben op de laptop!
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Ik heb het getest en wat ik zei, kan ook worden gedaan op het vergendelscherm. Denk eerder dat jouw laptop gewoon stuk is ipv alleen het scherm
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing