Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik iets download komt dit op mijn lokale schijf, hoe kan ik zorgen dat het op mijn harde schijf komt?

Als ik iets download komt dit op de verkeerde schijf, hoe kan ik zorgen dat het op de juiste schijf komt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Settings in je browser.
gvrox
3 jaar geleden
Bedoel je daadwerkelijk downloaden, of eigenlijk installeren ? En wat is het verschil tussen "lokale schijf" en "mijn harde schijf" ? Bedoel je een *externe* harde schijf ?
LeonardN
3 jaar geleden
"Als ik "iets" download" Wat is "iets"?
Via welk programma download je dat? Het programma waarmee je downloadt regelt de instellingen naar welke schijf/map dat gaat. Vaak wordt C:\gebruikers\julian15\downloads gebruikt (Windows)
Maar je kan dat instellen per programma. (Steam, browser, torrentclient, mailclient) Overigens is een lokale schijf vaak een harde schijf en andersom.
De tegenover lokale schijf staat een netwerkschijf.
Tegen een harde schijf(HDD) staat iets als een SSD.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik bedoel dat ik fortnite op mijn computer wil, dan gaat het automatisch op mijn loakle schijf (schijf c) maar ik wil het om mijn 1tb harde schijf hoe doe ik dat
TurfGraver
3 jaar geleden
Lang leve Google:
https://allinfo.space/2019/02/17/het-verplaatsen-van-fortnite-naar-een-andere-map-schijf-of-pc/
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik heb fprtniet uberhaubt nog niet gedownlaod dus ik kan hem ehalas ook niet evrplaatsen, ik hebn nu op epic games een map aangevingt waar dei naar gedownlaod kan, maar het werkt alsnmog niey
LeonardN
3 jaar geleden
@Julian Je downloadt de installer
Je installeert de installer
DAN installeer je Fortnite (technisch gezien worden de bestanden daarvoor ook gedownload, maar in deze gebruik je de term installeren). Stop met het gebruik van "lokale schijf" als de andere schijf ook een lokale schijf is. Je 1TB HDD is OOK een lokale schijf.
LeonardN
3 jaar geleden
C-schijf en D-schijf is prima.
Of je moet echt bedoelen dat de schijf waarop je het wil installeren een netwerkschijf is (en dus geen lokale schijf).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

1. Download en installeer de Epic Game Launcher. https://www.epicgames.com/store/en-US/download LET OP waar je de Game Launcher installeert is ONafhankelijk van waar Fortnite terecht komt! Doe dit toch op D:\ zodat je weet dat dat kan/lukt.
2. Login met je account
3. !! Selecteer nu je D-schijf (zoals op het plaatje hieronder.
===

Om de hoofdvraag te beantwoorden:

Bij elk onafhankelijk programma kan je instellen WAAR je je downloads of installatie kwijt wil. Die vraag krijg je soms tijdens het downloaden of tijdens een wizard, maar vaak moet je eerst even de instellingen van een programma aanpassen voordat je iets gaat downloaden.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 28 februari 2022 15:36: tekst
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Als het na dit scherm NIET lukt geef dan aan wat er gebeurt, met welke foutmelding de installer komt. etc
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing