Hoe krijg ik 'google play services stopt" uit mijn scherm?

Ik krijg om de haverklap deze popup
Heb al veel geprobeerd maar het blijft komen
App verwijderen gaat niet
Terug zetten naar fabrieksinstelling durf ik niet
Ben ik dan alles kwijt zoals foto's
Gaat om mijn tablet

Antwoorden (1)

“Heb al veel geprobeerd”: het wordt dus raden wat dat is geweest…

Misschien is de wifi-verbinding zwak. Andere oorzaken kunnen zijn:

Cache
1. Navigeer naar Instellingen > Apps & meldingen > Bekijk alle X apps en zoek de Google Play Store .
2. Kies op de app-pagina Opslag en vervolgens Opslag wissen of Gegevens wissen .
3. Herhaal dit proces voor Google Play-services . Mogelijk moet u op de menuknop in de hoek tikken en Systeem weergeven kiezen om het weer te geven.
4. Start je telefoon opnieuw op.

Tijd- en datuminstellingen kunnen onjuist zijn
Start Instellingen en selecteer Systeem. Kies Datum & tijd in het menu. Vink Gebruik door het netwerk geleverde tijd aan als dit nog niet is ingeschakeld. Zorg ervoor dat uw apparaat het juiste moment kiest. Als u nog steeds problemen ondervindt, kunt u proberen een handmatige tijd in te stellen door de automatische functie uit te schakelen en op Tijd instellen te tikken. Start uw apparaat opnieuw op en probeer de Play Store opnieuw.

Zie verder:
https://www.makeuseof.com/tag/google-play-service-has-stopped-fix/
SimonV