Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik persoonlijke videos van andermans zijn of haar facebook account?

Goedemiddag, ik heb even een dringende vraag.
Mijn moeder heeft video’s van mij op haar facebook account geplaatst.
Deze video’s zijn helaas al door veel mensen bekeken. Maar ik had deze video’s liever privé gehouden. Ik had haar al gevraagd of ze deze video’s wilde verwijderen, maar ze weigert ze te verwijderen. Is er misschien nog een andere mogelijkheid om de video’s te verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Utrecht
4 jaar geleden
Je kan het niet zelf verwijderen, maar je kan de post wel rapporteren (rechtsboven, 3 puntjes, "Find support or report video".

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het zou niet best zijn als iedereen jouw video's zomaar zou kunnen verwijderen. Je kunt dus ook niet zomaar de video van iemand anders weghalen.

Facebook:
Als je vindt dat een foto of video op Facebook zou moeten worden verwijderd omdat deze je privacy schendt, vul dan dit formulier in.
https://www.facebook.com/help/contact/144059062408922
We zullen je rapport bekijken en de gepaste stappen nemen op basis van onze richtlijnen voor de community.
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing