weet iemand een goedkope laptop (geen mini)?

Ik wil een laptop kopen (geen mini dus), die wel een beetje betaalbaar is maar wel goed. Of ik wil weten welke laptops de beste zijn dankzij hun eigenschappen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet helemaal niets van laptoppen vandaar deze vraag, ik weet ook niet welke goed is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zelf heb ik een Medion laptop die al 4 jaar naar wens werkt. Bij de Aldi gehaald, en na jaar opgestuurd toen er iets fout zat. Hebben ze kosteloos gerepareerd. Was wel een erg dure.

Maar als ik je echt iets mag aanraden, dan raad ik je een Dell aan. Dell is een goed aangeschreven merk dat je via internet koopt. Je kunt zelf je eisenpakket samenstellen en aan de hand daarvan wordt je laptop gemaakt.
Dus als je minder waarde hecht aan een grote harddisk, een bepaalde kleur van je laptop, een webcam wel of niet, of juist aan een minder groot scherm kun je dat allemaal los aangeven. Je maakt dus je eigen laptop en aan de hand van jouw eisen wordt de laptop gemaakt.
Heel betaalbaar, en daarnaast is de service van Dell erg goed naar ik heb gehoord. En dat is ook wel wat waard! :-)

Veel succes met het kiezen van je laptop.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je zou op marktplaats kunnen kijken of op speurders
kijk wel bij wat er aangeboden word..
en plaats geen advertentie dat je het zoekt.
want er zijn altijd oplichters actief die je bellen dat hun precies hebben wat jij zoekt.
je maakt geld over in de hoop jij het thuis krijgt,
en dan blijkt het een oplichter te zijn
een gewaarschuwd mens telt voor 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een goedkope labtop van het merk e-machines bij de Mediamarkt gekocht. €250,-

Hij werkt perfect en heeft tevens ook een garantie. Daar kan je vaak niet van op aan als je iets via marktplaats koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt natuurlijk aan het gewenste gebruik. Tegenwoordig kunnen de meeste laptops die je koopt in de winkel alles wat je maar wil. Om niet te ver achter te lopen op de techniek zou ik kiezen voor zo veel mogelijk standaard:
Windows 7, 2 gb geheugen, harde schijf van 500 gb. Ik stuur mensen meestal naar een winkel (Computerland) met niet te veel keus, dan overzie je het het beste.

Ga je een tweedehands laptop kopen, pas dan op dat er bijvoorbeeld wel minimaal 4 usb-poorten inzitten, een harde schijf van minimaal 160gb en Windows Vista, dan is hij niet te verouderd.
13 jaar geleden
ga eens naar kijkshop daar vind je geloof ik wel goedkope laptops en anders kijk op marktplaats.
trouwens ik heb een samsung nou en die doet het goed.