Hoe komt het dan mij Poe switch geen Poe geeft aan de acces points van unifi?

Ik heb een hp switch met 24 Ports POE maar de switch geeft wel netwerk verbinding maar geen POE dus de accespoints van Unifi straten niet op. Is dit een instelling of…

1.3K

Antwoorden (1)

Voor Unify Access points moet je PoE+ hebben, en werkt 'normale' PoE niet goed, het vermogen is simpelweg niet toereikend. Voor meer info verwijs je ik je naar de bron.(staat overigens ook in de Unify handleiding dat alleen PoE+ ondersteund wordt)
Add. Bij een 24 ports switch leveren vaak de eerste 8 poorten PoE, maar gezien je niet het model switch noemt is dat niet met zekerheid te zeggen.
Toegevoegd op 09 november 2021 23:08: tekst
2 jaar geleden
emiel2006
2 jaar geleden
hey, hier mijn type van de switch HP1910-24-POE+
JG539A