Hoe een bladwijzer naast je document krijgen?

Hoe kan ik mijn bladwijzer ( net zelf herontdekt, was het vergeten want nooit meer gebruikt na mijn eindwerk ) in een balk naast het gewone word document krijgen. Ik neem aan dat zo iets wel zal bestaan. Als je vb powerpoint maakt kan je al je pagina's in een keer naast je werk zien en makkelijk aanklikken. Zo zou ik ook mijn bladwijzer willen zetten. Kan dit? Zo ja : hoe?

1.3K

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:
Ga naar Beeld - > Weergeven -> Klik op het selectievakje 'Navigatievenster'
Dan krijg je een inhoudsopgave met bladwijzers te zien.
SimonV
2 jaar geleden
nounka
2 jaar geleden
Ik kan de navigatiebalk vinden en daarin kan ik kiezen voor pagina's ( en koppen en resultaten ) . Dat op zich is al een hele hulp al is het nog niet exact wat ik in gedachten had ik denk dat het misschien wel werkbaar is voor wat ik ermee moet doen. We zullen eens testen....
nounka
2 jaar geleden
Jawel, ipv met de bladwijzer te werken moet ik de titels met koppen ordenen en dan krijg ik wat ik bedoelde. tx