Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een optie dat mijn koptelefoon automatisch koppelt als ik mijn bluetooth aanzet op Samsung A12?

om een lang verhaal kort te maken, waar kan ik in de instellingen van mijn samsung a12 de optie vinden om een bluetooth apperaat in te zetten zodat bluetooth het kan vinden als ik het dan/zou aanlegen, op internet vind ik niks ervoor het is een nieuwe gsm, en het lukt blijkbaar niet om de koptelefoon te koppelen/vinden om muziek te laten afspelen etc, terwijl ik aan het werk ben, als ik bluetooth gwn activeer, vind hij de connectie niet van de koptelefoon, ook als hij aanstaat. enige tips/antwoord?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
https://support.google.com/android/answer/9075925?hl=nl Bluetooth aan- of uitzetten
Swipe omlaag vanaf de bovenkant van het scherm.
Tik op Bluetooth Bluetooth. >>>>(Als je BT niet ziet staan, swipe dan NOG een keer naar beneden, als je het dan NOG niet ziet staan swipe dan naar links) Stap 2: Verbinding maken
Swipe omlaag vanaf de bovenkant van het scherm.
Controleer of Bluetooth aanstaat.
Tik op Bluetooth Bluetooth en houd vast.
Tik in de lijst met gekoppelde apparaten op een gekoppeld maar niet verbonden apparaat.
Zodra je telefoon en het Bluetooth-apparaat zijn verbonden, wordt het apparaat als verbonden apparaat weergegeven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het is niet duidelijk of je de hoofdtelefoon in detecteerbare modus hebt gezet.
Bij de instellingen Bluetooth zal je deze dan na een tijdje zien verschijnen. Dit wordt weergegeven onder Beschikbare apparaten. Tik op de naam en je smartphone zal een koppeling maken met de hoofdtelefoon.
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik snap niet echt wat je bedoeld met jou antwoord..? of dat je juist richting de link ging, dat je in je reactie zette, maar om het kort te maken, de info van de site van de link die je gaf, werkte, blijkbaar moest/moet ik de aanknop blijven induwen als hij starte terwijl bluetooth aanleg op men gsm, heel erg bedankt voor je tijd, en reactie op mij vraag, blij dat ik van dit probleem verlost ben :D
SimonV
4 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is. Je had de koptelefoon dus inderdaad niet in de detecteerbare modus gezet (zoals ik in mijn antwoord aangaf).
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing