hoe krijg je veel resultaten bij youtube die over het onderwerp gaan?

Als ik bij youtube een onderwerp intyp, dan krijg ik een lijst met allemaal video's te zien, waarvan het op een gegeven moment niet meer over het onderwerp gaat van wat ik heb ingetypt, is hier iets aan te doen?
ik gerbruik meestal de filter optie

SingingCoyote13
3 jaar geleden
weet precies wat je bedoeld dat heb ik vaak ook. opeens dan vindt Google dat het tijd wordt om je populaire en/of trending videos te laten zien midden tussen de lijst van videos die over het nagezocht onderwerp gaan of er vlak na. en dat kan een storend lange lijst van videos zijn waar ik vaak niet in geinteresseerd ben. ik ben geen kuddedier, dat betekent als veel of de meeste mensen iets massaal opzoeken of bekijken op hetzij youtube of facebook, dat ik daar ook vermakelijk naar ga zitten kijken en/of meer van wil zien.

Antwoorden (1)

Tja op een gegeven moment kunnen het aantal filmpjes over een bepaald onderwerp op houden.
Mogelijke opties om meer relevante hits te krijgen:

-Onderwerp in een andere taal. Er zijn vast meer Engelse dan Nederlandse filmpjes over de meeste onderwerpen (specifiek Nederlandse onderwerpen daargelaten).
-Synoniem van het onderwerp invoeren
-Onderwerp "vergroten". In plaats van "roodgeelgebekte huismus", "huismus" of "mus" intikken.
-GEEN filters gebruiken. Een filter zorgt voor minder resultaten, maar specifiekere resultaten.
-Het klinkt tegenstrijdig, maar probeer juist eens een keer MEER steekwoorden zodat de hits relevanter worden voor jou. (dit zal niet altijd positief werken)
Dus in plaats van "huismus", huismus in de tuin
-Gebruik een "aanhalingstekens" bij de steekwoorden. "of bij een steekzin".
Toegevoegd op 07 april 2021 15:34: tekst
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
+ Mooi uitgebreide opsomming.