Ja, ga naar de 3 puntjes en klik op opnemen. Dan kan je het opnemen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja. Dat gaat als volgt:

Begin de vergadering.
Als u met opnemen wilt beginnen, gaat u naar de besturingselementen voor de vergadering en selecteert u Meer opties -> Opname en transcriptie starten.
Iedereen in de vergadering krijgt een melding dat de opname en transcriptie zijn gestart. De melding wordt ook in de chatgeschiedenis geplaatst.

Notities:
Het is niet mogelijk om meerdere opnamen van dezelfde vergadering tegelijk maken. Als iemand een vergadering begint opnemen, dan wordt die opname opgeslagen in de cloud en is deze beschikbaar voor alle deelnemers.

Als u de opname wilt stoppen, gaat u naar de besturingselementen voor de vergadering en selecteert u Meer opties -> Opname en transcriptie te stoppen.

De opname wordt vervolgens verwerkt en opgeslagen in SharePoint als het een kanaalvergadering was of OneDrive als het een ander type vergadering was.
SimonV