Als je op een Zoom-uitnodiging klikt, bel je dan al meteen diegene op?

Ik heb alleen nog maat Teams gebruikt voorheen en vraag me af of je met Zoom ook meteen het gesprek in gaat als je op de link drukt. Ik heb namelijk een uitnodiging gehad van iemand om een Zoom-gesprek te houden, maar als ik de link tien minuten te vroeg open, wil ik diegene niet meteen dwingen om eerder aanwezig te zijn.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Amadea
3 jaar geleden
De link zal pas werken als degene die de uitnodiging heeft verzonden ingelogd is op de vergadering.

Antwoorden (1)

Als je (10 minuten, of eerder) inlogt dan degene die "host" (gastheer/vrouw) is van dit gesprek, krijg je alleen de melding: "The host will let you in soon". De zender ziet of hoort dan nog niets van jou. Pas als degene die je uitnodigde de bijeenkomst "opent" door op een link te klikken krijg jij het verzoek om met beeld en geluid deel te nemen, en hebben jullie contact. Dus je kunt eerder op de link klikken, maar dat heeft geen zin voor jou, en geeft geen last voor de ander. Slimste is om precies op tijd, of een paar minuten voor, klaar te zitten. Je kunt dan altijd eerst even een zien hoe hij er zelf uitziet, voor je met beeld verbonden raakt.